Waar gaat je vraag over?

Bestellen

Hoe kan ik bestellen bij ESVSHOP?

Bestellen bij ESVSHOP kan op meerdere manieren en is zeer eenvoudig. 

Bestellen via onze webshop

Als zakelijke of particuliere klant kun je via de webshop bij ons bestellen. De webshop biedt je de mogelijkheid om een account aan te maken, je eigen gegevens te beheren en bestelhistorie in te zien. Direct na het plaatsen van een bestelling via de webshop ontvang je van ons een orderbevestiging.

Inkooporder (PO)

Bestellen met een inkooporder (e-mail/.pdf) is mogelijk voor zakelijke klanten. Stuur deze order naar info@esvshop.nl en je ontvangt van ons binnen een aantal uren een orderbevestiging per mail.

Zorg ervoor dat de inkooporder zo compleet mogelijk is (aflever- en factuuradres, eventuele referentie, contactpersoon).

Ben je niet gebonden aan een inkooporder? Bestel dan a.u.b. via onze webshop. Ook via onze webshop kan je op rekening betalen en een inkoopordernummer achterlaten. Je kan hier zelfs een e-mailadres plaatsen waar de factuur naar toe gestuurd mag worden.

Telefonisch of per e-mail

Je kunt je bestellingen telefonisch of per e-mail doorgeven aan ons. Bestellingen worden tussen 08.30 uur en 17:00 verwerkt en, indien voorradig, de volgende werkdag geleverd.

Je krijgt dan per e-mail een bevestiging dat de bestelling is verwerkt. Vervolgens word je ook middels een e-mail bericht wanneer de goederen verzonden zijn.

Welke voordelen heeft bestellen via de webshop?

Voor zakelijke en particuliere klanten proberen wij het bestellen via de webshop zo eenvoudig mogelijk te maken. Dit doen wij door een aantal functionaliteiten toe te passen die zorgen dat jij zo min mogelijk tijd kwijt bent met het vinden en bestellen van de producten. Zie hieronder een lijst met voordelen van het bestellen met een klantaccount:

1. Achteraf betalen per factuur: vaste klanten kunnen bij ons altijd gebruik maken van de optie achteraf betalen. Deze optie is te vinden bij betalingsmogelijkheden. Ben je een nieuwe klant? Dan vragen wij in de meeste gevallen om een eenmalige vooruitbetaling. Overheidsinstanties en stichtingen kunnen standaard op rekening bestellen.

2. Inkoopordernummer + e-mailadres factuur: tijdens het afrekenen kan je een eigen inkoopordernummer toevoegen aan de bestelling. Hierdoor kan je het pakket bij binnenkomst makkelijk onderscheiden. Dit nummer wordt direct toegepast op al de documentatie die je krijgt na het afrekenen. Daarbij kan je ook direct een e-mailadres achterlaten waar de factuur naar toe gestuurd mag worden. 

3. Mijn producten: zodra je bent ingelogd en al eerder een bestelling hebt geplaatst kan je eerder bestelde artikelen eenvoudig inzien door op 'Eerder besteld' te klikken. Deze knop verschijnt helemaal links in de horizontale menubalk. Hiermee hoef je niet te zoeken naar eerder bestelde artikelen én kan je de artikelen rechtstreeks in je winkelmandje plaatsen. Dat scheelt tijd!

4. Herhaalbestellingen plaatsen: je kan binnen het account ook de bestelgeschiedenis inzien. Hierin zie je tevens de status van je bestellingen. Vervolgens is het mogelijk om complete orders opnieuw te plaatsen. Dit kan met de knop 'Alles herbestellen'. Wil je een gedeelte opnieuw bestellen? Dan kan je in de winkelwagen nog producten eruit halen.

5. Meerdere adressen beheren: tot slot kun je met een klantaccount van ESVSHOP ook meerdere adressen toevoegen en beheren. Dit is erg prettig wanneer jouw bedrijf meerdere vestigingen over het land verspreid heeft staan. Als je eenmaal de adressen hebt toegevoegd kan je tijdens het afrekenen het juiste factuur- en afleveradres selecteren.

Kan ik achteraf betalen?

Ben je een nieuwe klant? Dan zullen we in de meeste gevallen eenmalig vragen om vooruitbetaling (middels een betaallink / proforma factuur). Het is helaas wel eens voorgekomen dat hier misbruik van is gemaakt, daarom vragen we puur eenmalig ter confirmatie om een vooruitbetaling. Is dit lastig of zelfs niet mogelijk binnen het bedrijf? Dan horen we het graag en kunnen we een betaalafspraak maken.  Is de vooruitbetaling verwerkt, dan kan je bij ons daarna altijd achteraf betalen.

Ben je een nieuwe klant en bestel je namens een school, ziekenhuis of (andere) overheidsinstantie? Dan is de optie er wel om achteraf betalen. We begrijpen dat dit bij bestellingen voor deze bedrijven vaak noodzakelijk is. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om direct het geld over te maken. 

Dit kan naar: IBAN NL77 RABO 0168407450 onder vermelding van het ordernummer. 

Voor buitenlandse betalingen: de BIC code is RABONL2U.

Wat is doorgaans de levertijd?

In 95 procent van de gevallen geldt bij ESVSHOP.nl: vandaag besteld, (over)morgen in huis!

Indien er meerdere producten zijn besteld, dan wordt de levertijd aangehouden van het product met de langste levertijd. De levertijd van onze artikelen staan altijd vermeld bij het desbetreffende product.

De meeste artikelen op onze webshop zijn op voorraad bij onze fabriek in Duitsland of in het magazijn in Nederland. Van daaruit worden de artikelen, als je voor 16.00 uur besteld, nog op de dag van bestellen verstuurd. Het duurt dan 1 - 2 werkdagen voordat de producten geleverd worden. 

Artikelen die op wens van de klant worden geproduceerd hebben doorgaan een langere levertijd. Voor stickers en borden is dit enkele dagen en voor andere artikelen kan dit oplopen tot ca. 5 - 15 werkdagen na goedkeuring van het ontwerp. Heb je vragen over de levering van je bestelling? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

* Als een bestelling vertraagd is dan laten we dat altijd weten. 

Kan ik een bestelling opnieuw plaatsen?

In ons klantaccount kun je eenvoudig een bestelling met één klik opnieuw bestellen. Log hiervoor in  je klantaccount. Klik vervolgens in het linker menu op ‘bestelgeschiedenis’. Hier vind je eerder geplaatste orders. Zoek de order die je opnieuw wil bestellen en klik op ‘alles herbestellen’.  

Als de bestelling niet geheel opnieuw geleverd moet worden, kan je producten verwijderen in de winkelwagen.

Kan ik als Belgische klant een bestelling plaatsen met de BTW verlegd?

Het is als Belgische klant uiteraard mogelijk om een bestelling te plaatsen waarbij de BTW wordt verlegd. Bij het invoeren van alle adresgegevens kun je ook het BTW-nummer invoeren. 

Bij een geldig BTW-nummer en het correct invoeren wordt deze automatisch verlegd. 

In sommige gevallen gaat dit niet automatisch. Dan zullen wij dit achteraf bij het factureren alsnog handmatig toepassen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je toch niet tevreden over het artikel dat je gekocht hebt? Dan mag je het binnen 60 dagen retourneren en krijg je het aankoopbedrag van de producten terug. Zorg er wel voor dat je alle bij het product behorende papieren zoals: handleidingen, opbouwinstructies en accessoires meestuurt. Daarnaast is het belangrijk dat het artikel in ongebruikte staat wordt geretourneerd.

We zullen dit bedrag binnen maximaal 7 dagen aan je terugbetalen via de betaalmethode waarmee je ook bij ons hebt betaald. De terugbetaling is kosteloos voor de klant. Wij wachten met terugbetalen tot wij het product retour hebben ontvangen.

Zorg dat bij de retourzending ons retourformulier is bijgevoegd. Die kun je downloaden via deze link.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Indien de bestelling nog niet volledig in behandeling is genomen is het mogelijk om de bestelling te wijzigen. We streven er naar om bestellingen zo snel mogelijk in behandeling te nemen. Dus als je hier te lang mee wacht, is het in de meeste gevallen te laat. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja het is mogelijk om bestellingen te annuleren. Dit kan totdat deze zijn verzonden. Bij producten die op maat worden gemaakt is dit anders. Deze kunnen geannuleerd worden tot het moment dat ze in productie zijn genomen. Eenmaal in productie is het niet meer mogelijk. 

Kan ik een offerte opvragen?

Het is mogelijk om bij ons een offerte aan te vragen. Doorgaans zitten op al onze producten al standaard aantrekkelijke volumekortingen.

Deze volumekortingen kunnen per product bekeken worden. Ons advies is om enkel een offerteaanvraag te plaatsen wanneer het volumevoordeel qua aantal overschreden wordt. 

Een andere mogelijkheid is om een offerteaanvraag te plaatsen wanneer je meerdere artikelen in je winkelwagen hebt geplaatst, of als de producten een hogere waarde hebben.

Vaak kunnen wij een mooie gezamenlijke volumekorting geven. Je kunt een offerte voor een winkelwagen aanvragen door in de winkelwagen op de knop ‘Offerte aanvragen’ te klikken. 

Je kan de offerteaanvraag ook e-mailen naar info@esvshop.nl of doorgeven door te bellen naar 085 273 59 61. Laat hierbij zoveel mogelijk relevante bedrijfsgegevens achter.  

Waarom ontvang ik geen bestelbevestiging?

Doorgaans worden de opdrachtbevestigingen direct verstuurd. Het kan natuurlijk voorkomen dat er vertraging in de mail zit waardoor dit even kan duren. Controleer ook altijd even goed in de spam. Hier kan de opdrachtbevestiging onverhoopt terecht zijn gekomen.

Na 15 minuten nog geen opdrachtbevestiging ontvangen? Controleer dan indien je in het bezit bent van een klantaccount of je hier de bestelling terug kan vinden onder het kopje ‘Bestelgeschiedenis’. Staat je bestelling in deze lijst? Dan is er niks aan de hand, wij hebben de bestelling goed ontvangen. 

Heb je geen account of staat je bestelling er niet tussen? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder. 

Moet ik een klantaccount van ESVSHOP hebben om te kunnen bestellen?

Je kunt ook zonder klantaccount direct op onze webshop bestellen, maar een account biedt je als (zakelijke) klant wel veel voordelen. Zo heb je met een account toegang tot een handig overzicht van eerdere bestellingen. Via de bestelgeschiedenis kun je ook gemakkelijk herhaalbestellingen plaatsen. Ook kun je met een klantaccount meerdere factuur- en afleveradressen beheren. Dit kan handig zijn voor het versturen van cadeaus of als je de bestelling naar kantoor wil laten versturen. Daarnaast kunnen we aan de hand van je gegevens advies en aanbiedingen op maat leveren.

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde producten?

De garantietermijn loopt twaalf maanden, ingaande op de dag van levering.

Onder de garantie vallen materiaal- of fabricagefouten. Buiten de garantie vallen in ieder geval:

• Gebreken die optreden, die dan wel geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van:

• Het niet in acht nemen van gebruiks- en montagevoorschriften c.q. onzorgvuldig gebruik;

• Normale slijtage;

• Reparatie of andere werkzaamheden aan de zaken verricht door derden, koper daaronder begrepen;

• Gebruik voor andere dan normale gebruiksdoeleinden; 

• Gebruik in een agressieve omgeving;

• Ieder van buitenaf komend onheil; ... etc.

• Beschadigingen van het exterieur.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wanneer je wijzigingen door wil voeren in je (adres)gegevens kun je dit het beste doen via het klantaccount. Als je inlogt in het klantaccount kun je in de linkerzijde van de accountpagina je gegevens wijzigen. Ook is het hier mogelijk om een adres te bewerken of toe te voegen. 

Kom je er niet uit? Dan kun je altijd een mail sturen met de wijzigingen. Dan passen wij het voor je aan. 

Bezorgen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

In 95 procent van de gevallen geldt bij ESVSHOP.nl: vandaag besteld, (over)morgen in huis!

Indien er meerdere producten zijn besteld, dan wordt de levertijd aangehouden van het product met de langste levertijd. De levertijd van onze artikelen staan altijd vermeld op de productpagina’s.

De meeste artikelen op onze webshop zijn op voorraad bij onze fabriek in Duitsland of in het magazijn in Nederland. Van daaruit worden de artikelen, als je voor 16.00 uur besteld, nog op de dag van bestellen verstuurd. Het duurt dan 1 - 2 werkdagen voordat de producten geleverd worden. 

Artikelen die op maat worden gemaakt, zoals keuringsstickers met bedrijfsnaam en/of logo of pictogrammen, worden tussen de 2 en 15 werkdagen na goedkeuring van het ontwerp geleverd. Heb je vragen over de levering van je bestelling? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

* Als een bestelling vertraagd is dan laten we dat altijd weten. 

Met welke bezorgdiensten werken jullie?

Voor pakketverzendingen maken we in 95 procent van de gevallen gebruik van DPD. In enkele gevallen maken we gebruik van DHL. Dit doen we alleen wanneer we de levertijd van de bestelling hiermee kunnen versnellen. 

Brievenbuszendingen worden verzonden met PostNL.

Er is niemand aanwezig op het verwachte bezorgmoment. Wat gebeurt er met het pakket?

Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan doen we onze uiterste best om het pakket toch zo snel mogelijk bij je aan te laten komen.

DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 850 Pickup parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een verzendbericht. In dit verzendbericht staat ook een link meet een 14-cijferige code waarmee je de bestelling kunt volgen. 

Als je bestelling is verzonden als brievenbuspakket staat er wel een track and trace link in het verzendbericht, maar mogelijk werkt deze link niet correct. Dit komt doordat brievenbuszendingen niet altijd te traceren zijn. Deze track and trace link geeft slecht een indicatie van de levertijd aan. 

Ik heb een afleverbericht gekregen, maar ik heb niks ontvangen?

 Voor brievenbuszendingen

Als je bestelling is verzonden met PostNL dan houdt dat in dat deze is verstuurd als brievenbuspakket. Bij deze zendingen werkt de track and trace niet altijd. Dit komt doordat brievenbuszendingen niet te traceren zijn. De track and trace link geeft slecht een indicatie van de levertijd aan. Is de zending niet te volgen of geeft de track and trace aan dat de bestelling reeds is geleverd dan kan het dus zo zijn dat de bestelling nog onderweg is.

Is de brievenbuszending vijf dagen nadat je ons verzendbericht hebt ontvangen nog steeds niet geleverd dan willen we je vragen onderstaande te doen:

1. Controle adresgegevens – controleer of je bij het bestellen de juiste adresgegevens hebt ingevoerd. De adresgegevens kun je terugvinden op de opdrachtbevestiging of in je klantaccount. 

Zijn de adresgegevens niet correct en is het voor je mogelijk om het pakket op te halen bij het afleveradres? Dan willen we aan je vragen hier het pakket op te halen.

Zijn de adresgegevens niet correct en ben je niet in de mogelijkheid om hier het pakket op te halen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice (085 - 273 5961).

Kloppen de adresgegevens wel dan is punt twee wellicht aan de orde.

2. Controle levering – In 90 procent van de gevallen levert navragen aan collega’s / buren / huisgenoten alsnog wat op.

Vaak hebben zij de bestelling al in ontvangst genomen en (onverhoopt) de bestelling op een andere plek gelegd.

Ook kan het voorkomen dat de bezorger de bestelling per abuis bij de buren heeft afgeleverd.

3. Contact opnemen – Heb je dit gedaan en heeft het niks opgeleverd? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice info@esvshop.nl of telefonisch via 085 - 273 5961.

We gaan het dan op een andere manier oplossen.

Voor pakketverzendingen (DPD)

Als je bestelling is verzonden met DPD en geeft de track and trace aan dat de bestelling is geleverd dan klopt dit in bijna 95 procent van de gevallen. Vaak is de bestelling dan in ontvangst genomen door een collega / huisgenoot / buur. Ook kan het voorkomen dat het pakket door de bezorger ergens neer is gezet rondom het pand. 

Heb je deze dingen gecontroleerd en is de bestelling niet terecht? Dan kun je contact met ons opnemen door te mailen (info@esvshop.nl) of door te bellen naar onze klantenservice (085-273 5961).

Mijn product is beschadigd bij ontvangst, wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk niet fijn. Stuur dan een mail naar info@esvshop.nl met een foto van de beschadiging(en). We zullen dan contact met je opnemen en dit samen oplossen. 

Mijn bestelling is niet compleet bezorgd, wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem dan contact met ons op. Telefonisch wordt dit het snelst afgehandeld (085 273 5961). Via de mail is uiteraard ook mogelijk (info@esvshop.nl). 

Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de gekozen datum bezorgd?

Daar gaan we uiteraard wel voor! Toch blijven we afhankelijk van de bezorgdiensten. Het kan voorkomen dat je pakketje door bijvoorbeeld drukte bij bezorgdiensten toch iets later geleverd wordt. De betrouwbaarheid verschilt per bezorgdienst. Onder betrouwbaarheid verstaan we: het leveren van je pakketten op de gekozen datum. Ook verschilt dit per land. 

 Betrouwbaarheid van bezorgdiensten:

PostNL: 96% (Nederland), 71% (België)
DPD: 95% (Nederland), 83% (België)
DHL: 95% (Nederland), 76% (België)

Wat zijn de verzendkosten?

 Verzendbijdrage Nederland

Gratis verzending binnen Nederland geldt vanaf € 99.- excl. BTW. Voor pakketten onder de € 99,- betaal je een verzendbijdrage van € 5,70.

Past je pakket door brievenbus? Dan kan je kiezen voor Post met track & trace. Hiervoor geldt een verzendbijdrage van € 3,95. 

 Verzendbijdrage België

Gratis verzending naar België geldt vanaf € 150,- excl. BTW. Voor pakketten onder de € 150,- betaal je een verzendbijdrage van € 7,95.

Past je pakket door brievenbus? Dan kan je kiezen voor Post met track & trace. Hiervoor geldt een verzendbijdrage van € 4,95. 

 Verzendbijdrage elders binnen Europa

Wil je een pakket graag ergens anders in Europa of in de wereld naar toe sturen? Ook dit is mogelijk! De verzendbijdrage is hiervoor zeer afhankelijk van het land waar het pakket geleverd moet worden. Deze kan je inzien door het afleveradres van het desbetreffende land toe te voegen. Hierdoor worden automatisch ook de verzendbijdrage doorberekend. Is het niet mogelijk om naar een bepaald land te verzenden? Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Hoe kan ik klant worden bij ESVSHOP?

Klant worden bij ESVSHOP is heel eenvoudig. Rechtsboven in het beeldscherm kun je naast de winkelmand op de knop ‘Inloggen’ klikken. Heb je nog geen account, dan kun je in dit scherm heel eenvoudig een account aanmaken. Zodra je dit proces hebt afgerond krijg je een bevestiging in de mail. 

Wie is Kröschke?

ESVSHOP BV werkt al 20 jaar intensief samen met één van de meest toonaangevende bedrijven als het aankomt op veiligheidsproducten. Samen met Kroschke kunnen we je snel van dienst zijn als het aankomt op het adviseren in en het leveren van veiligheidsartikelen.

Kroschke GmbH is een onderneming met meer dan 450 medewerkers en bevindt zich in Braunschweig. In 1957 werd het bedrijf opgericht en hiermee heeft het al meer dan 60 jaar ervaring in de veiligheidsindustrie. Het samenspel van traditie en innovatie maakt Kroschke voor ons de ideale partner. Door de continue ontwikkeling in het assortiment, is Kroschke uitgegroeid tot de full-range leverancier en consultant in arbeidsveiligheid. Onder het motto "Individuele oplossingen voor individuele bedrijven" zorgen zij ervoor dat de afdelingen een klantgerichte advisering en ondersteuning kunnen bieden.

Meer informatie over Kröschke en onze overeenkomsten kun je op deze pagina vinden.

Hoe kan ik mijn klacht indienen?

We vinden het natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze goederen. Wij vragen je daarom vriendelijk om de klacht aan de klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en zullen proberen om deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten of kan niet inloggen?

Je kunt je wachtwoord resetten door naar ‘wachtwoord vergeten’ te gaan en de instructies te volgen. 

Je krijgt dan een mail in je mailbox. Wanneer je deze na 5 minuten niet hebt ontvangen, kijk dan ook in je ongewenste mail inbox. Hier kan deze onverhoopt terecht zijn gekomen.

Mocht je daar ook geen mail van ons hebben ontvangen neem dat contact met ons op

- Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur op 085-2735961

- Je kunt ons e-mail sturen naar info@esvshop.nl, wij proberen hier zo snel mogelijk op te reageren

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen: 

-  Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur op 085-2735961.

-  Je kunt ons e-mail sturen naar info@esvshop.nl, wij proberen hier zo snel mogelijk op te reageren.

Wat is het bezoekadres van ESVSHOP?

Onze gegevens:

Bezoekadres:
Nieuwe Marktstraat 54-2
6511 AA Nijmegen

T +31 (0)85 2735961

E info@esvshop.nl

Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde producten?

De garantietermijn loopt twaalf maanden, ingaande op de dag van levering.

Onder de garantie vallen materiaal- of fabricagefouten. Buiten de garantie vallen in ieder geval:

• Gebreken die optreden, die dan wel geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van:

• Het niet in acht nemen van gebruiks- en montagevoorschriften c.q. onzorgvuldig gebruik;

• Normale slijtage;

• Reparatie of andere werkzaamheden aan de zaken verricht door derden, koper daaronder begrepen;

• Gebruik voor andere dan normale gebruiksdoeleinden; 

• Gebruik in een agressieve omgeving;

• Ieder van buitenaf komend onheil; ... etc.

• Beschadigingen van het exterieur.

Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens?

Je bedrijfs- en contactpersoonsgegevens worden opgenomen in ons klantenbestand. Deze gegevens worden gebruikt voor het uitvoeren van de leveringsovereenkomst en het beheren van onze database met betrekking tot het klantenbestand. Online winkelen bij ESVSHOP.nl is gegarandeerd veilig dankzij onze eigen SSL-beveiliging. Via deze beveiliging worden je gegevens beschermd en veilig aan ons verzonden.

Betalen

Kan ik achteraf betalen?

Ben je een nieuwe klant? Dan zullen we in de meeste gevallen eenmalig vragen om vooruitbetaling (middels een betaallink / proforma factuur). Het is helaas wel eens voorgekomen dat hier misbruik van is gemaakt, daarom vragen we puur eenmalig ter confirmatie om een vooruitbetaling. Is dit lastig of zelfs niet mogelijk binnen het bedrijf? Dan horen we het graag en kunnen we een betaalafspraak maken.  Is de vooruitbetaling verwerkt, dan kan je bij ons daarna altijd achteraf betalen.

Ben je een nieuwe klant en bestel je namens een school, ziekenhuis of (andere) overheidsinstantie? Dan is de optie er wel om achteraf betalen. We begrijpen dat dit bij bestellingen voor deze bedrijven vaak noodzakelijk is. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om direct het geld over te maken. 

Dit kan naar: IBAN NL77 RABO 0168407450 onder vermelding van het ordernummer. 

Voor buitenlandse betalingen: de BIC code is RABONL2U.

Welke betaalmethoden zijn er mogelijk?

iDEAL

iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop via de eigen bank kunt afrekenen. De betaling vindt plaats in de vertrouwde omgeving van de website van de bank. In deze omgeving staat de bank garant voor je veiligheid. Koper en verkoper zijn verzekerd van een transparante transactie, zonder verborgen kosten. Je hoeft bij ons geen toeslag te betalen wanneer je met iDeal betaalt.

PayPal

Betalen met PayPal kan snel, eenvoudig en veilig gebeuren. Om te betalen is alleen een e-mailadres en wachtwoord nodig. Voor een PayPal betaling hoef je bij ons geen toeslag te betalen.

Betalingen kunnen gedaan worden vanaf een bankrekening of met creditcard.

Creditcard

Bij ESVSHOP is het mogelijk om met creditcard te betalen en ondersteunt betaling met Visa Mastercard, Maestro en American Express. 

De creditcardgegevens worden via onze beveiligde SSL-procedure veiliggesteld. 

Het te betalen bedrag wordt gereserveerd op je creditcard zodra de bestelling is geplaatst. Bij een betaling met creditcard betaal je een toeslag van 1,5% op de orderwaarde, omdat dit extra kosten met zich meebrengt bij de betalingsprovider.

Bancontact

Een eenvoudige, veilige en gegarandeerde betaling met Bancontact is ideaal wanneer je jouw pakket wil laten verzenden naar België.

Hierbij wordt gebruik gemaakt van een fysieke kaart die gekoppeld is aan tegoed op een Belgische bankrekening.

Bancontact is dé betaalmethode voor Belgische kopers. Bij ons hoef je geen extra toeslag te betalen wanneer je kiest voor Bancontact.

Sofort Banking

SOFORT Banking is een betaalmethode die beschikbaar is in 8 Europese landen. SOFORT is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de klant de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDEAL bijvoorbeeld.

Gegevens als het bedrag, de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld. Voordeel hiervan is dat hier dus geen menselijke fout gemaakt kan worden. SOFORT voert de betaling vervolgens uit. De betaalmethode is eenvoudig en snel. Je betaalt geen extra toeslag voor een betaling met SOFORT.

Google Pay

Google Pay is een betaalmethode waarmee je gemakkelijk en snel kunt betalen. Deze betalingsmethode is ontwikkeld door Google. Je hebt met Google Pay alles bij de hand om af te rekenen en je gegevens blijven veilig. Je hoeft geen betalingsgegevens in te voeren, waardoor je snel en veilig betaalt.

Wanneer je kiest voor een betaling met Google Pay, rekenen we hier een extra toeslag van 0,50 euro voor. Dit brengt namelijk extra kosten bij de betalingsprovider met zich mee.

Apple Pay

Apple Pay vervangt je fysieke pasjes en contant geld met een manier van betalen die privé, makkelijker en veiliger is. Dit is een nieuwe manier van betalen die lijkt op die van Google Pay.

Wanneer je kiest voor een betaling met Apple Pay, rekenen we hier een extra toeslag van 0,50 euro voor. Dit brengt namelijk extra kosten bij de betalingsprovider met zich mee.

Achteraf betalen (op rekening)

Vaste klanten kunnen bij ESVSHOP achteraf betalen. Je hebt dan de mogelijkheid om de producten te betalen nadat je de goederen ontvangen hebt.

Wanneer de goederen verstuurd zijn wordt een dag later de factuur per e-mail naar je toe gezonden. Vervolgens dien je de factuur binnen 14 dagen te voldoen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

In je klantaccount kun je eenvoudig alle facturen vinden van geplaatste bestellingen. Deze worden echter pas vrijgegeven nadat de bestelling is afgerond. 

Heb je op rekening betaald? Dan ontvang je van ons de factuur per mail zodra de bestelling is verzonden. 

Kom je er niet uit? Dan kun je altijd de factuur opvragen bij onze klantenservice. Dit kan via info@esvshop.nl

Hoe betaal ik een openstaande factuur?

Een openstaande factuur kan eenvoudig worden voldaan door deze over te maken naar onze rekening onder vermelding van ons order en/of factuurnummer. 

Indien gewenst kunnen we ook een betaallink sturen. Hiermee kun je de betaling voldoen via iDEAL of een andere betaalmethode. Neem hiervoor contact met ons op. 

IBAN: NL77 RABO 0168407450
BIC code: RABONL2U.

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

Als de bestelling al is geplaatst dan kun je dit aanpassen door contact met ons op te nemen. Dit kan via 085 273 59 61 of info@esvshop.nl. We zullen dit dan handmatig aanpassen. 

Wil je je factuuradres voor toekomstige bestellingen aanpassen? Dit kan gemakkelijk je klantaccount. In je klantaccount kun je eenvoudig onder het kopje ‘informatie’ je huidige adressen bewerken of een nieuw adres toevoegen. Voeg dan bij alias ‘Factuuradres’ in. Zo weten wij wat het factuuradres is. Je kunt dit factuuradres dan ook eenvoudig selecteren bij toekomstige bestellingen.

Mijn factuur klopt niet. Wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem dan contact met ons op via 085 273 5961 of info@esvshop.nl. We gaan dan zorgen dat het goedkomt! 

Wat is het rekeningnummer (IBAN) van ESVSHOP BV?

IBAN: NL77 RABO 0168407450
BIC code: RABONL2U 

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

We zullen het bedrag binnen maximaal 14 dagen aan je terugbetalen via de betaalmethode waarmee je ook bij ons hebt betaald. De terugbetaling is kosteloos voor de klant. Wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de klant aantoont dat hij of zij het product heeft teruggezonden.

Wanneer betalen jullie terug na annuleren?

We zullen het bedrag binnen maximaal 14 dagen aan je terugbetalen via de betaalmethode waarmee je ook bij ons hebt betaald. De terugbetaling is kosteloos voor de klant. Wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de klant aantoont dat hij of zij het product heeft teruggezonden.

Wanneer betalen jullie terug na retourneren?

We zullen het bedrag binnen maximaal 14 dagen aan je terugbetalen via de betaalmethode waarmee je ook bij ons hebt betaald. De terugbetaling is kosteloos voor de klant. Wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de klant aantoont dat hij of zij het product heeft teruggezonden.

Staat je vraag er niet bij?

We staan van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur voor je klaar. We zijn per e-mail, telefonisch en op de chat bereikbaar.

Contactgegevens
Adresgegevens
Nieuwe Marktstraat 54-2
6511 AA Nijmegen
Nederlands
Openingstijden
Maandag: 8.30 - 17.00 uur
Dinsdag: 8.30 - 17.00 uur
Woensdag: 8.30 - 17.00 uur
Donderdag: 8.30 - 17.00 uur
Vrijdag: 8.30 - 17.00 uur
Bedrijfsgegevens ESVSHOP BV
IBAN: NL77 RABO 0168407450
KvK: 73962791
BTW-nummer: NL 859725704B01