Waarom is de kwaliteit van de pakketten verschillend?

ESVSHOP.nl heeft een magazijn in Nederland en Duitsland (handelspartner Kröschke). Wij vinden het belangrijk om een steentje bij te kunnen dragen aan maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Onze dozen die we ontvangen en ook weer versturen proberen we zoveel mogelijk te (her)gebruiken.
Ook het opvulmateriaal in de dozen zal worden hergebruikt.
 

Onze leveringen proberen we ook zoveel mogelijk compleet te versturen, om meerdere zendingen te voorkomen.
Helaas lukt dit niet altijd bij spoedopdrachten of als er bepaalde artikelen niet voorradig zijn.

De verpakking mag nooit een reden zijn voor een beschadiging aan de producten.
De producten worden zorgvuldig en met precisie ingepakt. Mocht de kwaliteit van de verpakking of de producten aan de wensen overlaten, neem dan gerust contact met ons op.

Welke manieren zijn er om te bestellen?

Een bestelling kan heel eenvoudig via de webshop geplaatst worden.

Daarnaast is het mogelijk om telefonisch, via de chat of via e-mail (inkooporder) te bestellen.

Hoe kan ik producten van ESVSHOP.nl bestellen?

Voorraadartikelen bestelt u gemakkelijk en snel via ESVSHOP.nl!

U kunt uw bestelling snel en gemakkelijk plaatsen via deze webshop, per telefoon (085-2735961), per e-mail (info@esvshop.nl) of door middel van het (digitaal) invullen van ons bestelformulier.

Heeft u niet gevonden wat u zocht? Of wilt u artikelen naar uw specifieke wens laten maken? Onze klantenservice helpt u graag verder. Ook kunt u chatten met een van onze collega's via het venster rechtsonder in uw beeld.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij ESVSHOP.nl geldt: vandaag besteld, (over)morgen in huis!

Normaliter staan de levertijden reeds bij de producten vermeld. De meeste artikelen op onze webshop zijn op voorraad bij onze fabriek in Duitsland of in het magazijn in Nederland. Van daaruit worden de artikelen, als u voor 16.00 uur besteld, nog op de dag van uw bestelling opgestuurd. Het duurt dan 1 - 2 werkdagen voordat de producten bij u geleverd worden. Artikelen die voor u op maat worden gemaakt, zoals keuringsstickers met uw bedrijfsnaam en/of logo of pictogrammen op maat, worden tussen de 5 en 15 werkdagen na goedkeuring van het ontwerp geleverd. Heeft u vragen over de levering van uw bestelling? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik heb een product onder speciale aanmaak besteld, hoe lang moet ik daar op wachten?

ESVSHOP.nl streeft ernaar om ervoor te zorgen dat u uw op maat gemaakte product binnen 15 werkdagen hebt!

Bij ESVSHOP.nl hebben we ook een assortiment met producten die u naar wens kunt laten aanpassen, denk hierbij aan: keuringsstickers met uw logo, type-/merkplaatjes naar uw wens, inventarismarkering, etc. Omdat we deze producten niet rechtstreeks kunnen leveren, zit er een andere levertijd op dan onze standaardproducten. ESVSHOP.nl zal u altijd een proefdruk sturen en nadat deze is goedgekeurd volgt de productie. Tussen de goedkeuring en levering zit tussen de 5 en 15 werkdagen.

Ik heb mijn product nog steeds niet binnen, hoe kan dat?

Had u uw product al wel verwacht, maar heeft u deze nog niet binnen? Aarzel dan niet om contact op te nemen!

Nadat wij uw bestelling hebben verzonden, zijn wij afhankelijk van de bezorg-/pakketdienst die uw bestelling bezorgt. Als deze niet op tijd is met de levering, is daar vast iets verkeerd gegaan. Aarzel niet om contact op te nemen met ESVSHOP.nl als u het te lang vindt duren. Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u alsnog snel van uw bestelling gebruik kunt maken!

Bellen is in dit geval de snelste oplossing. U kunt ons telefonisch bereiken op 085-2735961. Komt bellen niet uit? Dan kunt u natuurlijk ook altijd mailen (info@esvshop.nl), of chatten met de klantenservice via het venster rechtsonder in uw scherm.

Wanneer krijg ik een ontvangsbevestiging?

U krijgt bij ESVSHOP.nl altijd direct een ontvangstbevestiging bij uw aankoop!

Als u uw bestelling afrekent via iDEAL of PayPal, ontvangt u direct na betaling een ontvangstbevestiging via de e-mail. Omdat u al betaald heeft, dient deze tevens als factuur. Wanneer u voor betaling via bankoverschrijving kiest, dan krijgt u eerst uw bestelling toegezonden en ontvangt u daarna per e-mail uw factuur. Indien gewenst kunt u de factuur ook per post ontvangen. Neem in dat geval contact met ons op.

Heeft u een andere vraag?