Wanneer krijg ik een ontvangsbevestiging of factuur?

U krijgt bij ESVSHOP.nl altijd direct een ontvangstbevestiging bij uw aankoop!

Als u uw bestelling afrekent via iDEAL of PayPal, ontvangt u direct na betaling een ontvangstbevestiging via de e-mail. Omdat u al betaald heeft, dient deze tevens als factuur. Wanneer u voor betaling via bankoverschrijving kiest, dan krijgt u eerst uw bestelling toegezonden en ontvangt u daarna per e-mail uw factuur. Indien gewenst kunt u de factuur ook per post ontvangen. Neem in dat geval contact met ons op

Zijn er andere betaalmogelijkheden dan iDEAL?

Naast iDEAL kunnen klanten ook snel afrekenen met behulp van PayPal. Bij ESVSHOP.nl kunnen zakelijke klanten ook op rekening bestellen!

Als u telefonisch (085-2735961), per email (info@esvshop.nl) of via het bestelformulier bestelt, kunt direct aangeven dat u per bankoverschijving wilt betalen.Als u een nieuwe klant bent, kunt u bij het afronden van uw bestelling aanvinken dat u via bankoverschrijving wilt betalen.

De eerste keer vragen wij altijd om een vooruitbetaling van de bestelling. Indien je vaker bij ons gaat bestellen wordt de betalingstermijn 14 dagen. 

Nadat u de producten heeft ontvangen, volgt de factuur. Ondervindt u problemen bij de betaling? Dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice of chatten via het venster rechtsonder in uw beeld.

Moet ik een klantaccount van ESVSHOP.nl hebben om te kunnen bestellen?

U kunt ook zonder klantaccount direct op onze webshop bestellen, maar een account biedt u als (zakelijke) klant wel veel voordelen. Zo heeft u met een account toegang tot een handig overzicht van uw eerdere bestellingen. Via deze bestelgeschiedenis kunt ook gemakkelijk herhaalbestellingen plaatsen. Ook kunt u in uw account meerdere factuur- en afleveradressen beheren. Dit kan handig zijn voor het versturen van cadeaus of als u uw bestelling naar uw kantoor wilt laten versturen. Daarnaast kunnen we aan de hand van uw gegevens advies en aanbiedingen op maat leveren.

Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat moet ik doen?

Vervelend dat je bestelling niet correct is geleverd! 

Om dit op de snelste manier op te kunnen lossen, kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice 085-2735961. 

Je kan ook een e-mail te sturen naar info@esvshop.nl of chatten met een van onze medewerkers. De chat is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:00. U vindt de chat rechts onderin op de website.

Ik heb het verkeerde product besteld. Kan ik dit retourneren?

Omdat iedereen wel eens een foutje maakt, kunt u bij ESVSHOP.nl uw producten binnen 14 dagen retour zenden. 

Dit kunt u doen door dit retourformulier in te vullen en samen met de artikelen retour te sturen naar:

ESVSHOP BV

T.a.v. afdeling retouren

Nieuwe Marktstraat 54-02

6511  AA  NIJMEGEN

 

De producten dienen ongebruikt, onbeschadigd en waar mogelijk in originele verpakking retour gestuurd te worden. 

Mijn product is beschadigd bij ontvangst, wat moet ik doen?

Heeft u een beschadigd product binnen gekregen? Neem contact met ons op!

Als u een product heeft binnen gekregen dat beschadigd is, kunt u het beste direct contact opnemen met ESVSHOP.nl. Wij hechten veel waarde aan onze producten en willen u hier zo goed mogelijk mee helpen. Wij zullen contact opnemen met onze fabriek en zullen ervoor zorgen dat u binnen enkele dagen een onbeschadigd product in huis heeft. Bellen gaat het snelste, u kunt ons telefonisch bereiken op 085-2735961. U kunt natuurlijk ook altijd mailen (info@esvshop.nl), of chatten met de klantenservice op de website via het venster rechtsonder in uw scherm.

Heeft u een andere vraag?

De ervaring van uw bezoek op deze webshop wordt verbeterd door het toestaan van cookies. Indien u verder surft op deze webshop, gaat u akkoord met ons cookiebeleid. Bekijk ons privacy statement en lees meer over ons cookiebeleid