Faq Sections

Bestellen
Welke manieren zijn er om te bestellen?

Een bestelling kan heel eenvoudig via de webshop geplaatst worden.

Daarnaast is het mogelijk om telefonisch, via de chat of via e-mail (inkooporder) te bestellen.


Hoe kan ik producten van ESVSHOP.nl bestellen?

Voorraadartikelen bestelt u gemakkelijk en snel via ESVSHOP.nl!

U kunt uw bestelling snel en gemakkelijk plaatsen via deze webshop, per telefoon (085-2735961), per e-mail (info@esvshop.nl) of door middel van het (digitaal) invullen van ons bestelformulier.

Heeft u niet gevonden wat u zocht? Of wilt u artikelen naar uw specifieke wens laten maken? Onze klantenservice helpt u graag verder. Ook kunt u chatten met een van onze collega's via het venster rechtsonder in uw beeld.


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij ESVSHOP.nl geldt: vandaag besteld, (over)morgen in huis!

Normaliter staan de levertijden reeds bij de producten vermeld. De meeste artikelen op onze webshop zijn op voorraad bij onze fabriek in Duitsland of in het magazijn in Nederland. Van daaruit worden de artikelen, als u voor 16.00 uur besteld, nog op de dag van uw bestelling opgestuurd. Het duurt dan 1 - 2 werkdagen voordat de producten bij u geleverd worden. Artikelen die voor u op maat worden gemaakt, zoals keuringsstickers met uw bedrijfsnaam en/of logo of pictogrammen op maat, worden tussen de 5 en 15 werkdagen na goedkeuring van het ontwerp geleverd. Heeft u vragen over de levering van uw bestelling? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.


Show More >>
Productvragen
Mijn product is beschadigd bij ontvangst, wat moet ik doen?

Heeft u een beschadigd product binnen gekregen? Neem contact met ons op!

Als u een product heeft binnen gekregen dat beschadigd is, kunt u het beste direct contact opnemen met ESVSHOP.nl. Wij hechten veel waarde aan onze producten en willen u hier zo goed mogelijk mee helpen. Wij zullen contact opnemen met onze fabriek en zullen ervoor zorgen dat u binnen enkele dagen een onbeschadigd product in huis heeft. Bellen gaat het snelste, u kunt ons telefonisch bereiken op 085-2735961. U kunt natuurlijk ook altijd mailen (info@esvshop.nl), of chatten met de klantenservice op de website via het venster rechtsonder in uw scherm.


Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelde producten?

De garantietermijn loopt twaalf maanden, ingaande op de dag van levering.

Onder de garantie vallen materiaal- of fabricagefouten. Buiten de garantie vallen in ieder geval:

gebreken die optreden, die dan wel geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van:

• het niet in acht nemen van gebruiks- en montagevoorschriften c.q. onzorgvuldig gebruik;
• normale slijtage;
• reparatie of andere werkzaamheden aan de zaken verricht door derden, koper daaronder begrepen;
• gebruik voor andere dan normale gebruiksdoeleinden; 
• gebruik in een agressieve omgeving;
• ieder van buitenaf komend onheil; ... etc.
• beschadigingen van het exterieur.


Betaalmogelijkheden
Wanneer krijg ik een ontvangsbevestiging of factuur?

U krijgt bij ESVSHOP.nl altijd direct een ontvangstbevestiging bij uw aankoop!

Als u uw bestelling afrekent via iDEAL of PayPal, ontvangt u direct na betaling een ontvangstbevestiging via de e-mail. Omdat u al betaald heeft, dient deze tevens als factuur. Wanneer u voor betaling via bankoverschrijving kiest, dan krijgt u eerst uw bestelling toegezonden en ontvangt u daarna per e-mail uw factuur. Indien gewenst kunt u de factuur ook per post ontvangen. Neem in dat geval contact met ons op.


Zijn er andere betaalmogelijkheden dan iDEAL?

Naast iDEAL kunnen klanten ook snel afrekenen met behulp van PayPal. Bij ESVSHOP.nl kunnen zakelijke klanten ook op rekening bestellen!

Als u telefonisch (085-2735961), per email (info@esvshop.nl) of via het bestelformulier bestelt, kunt direct aangeven dat u per bankoverschijving wilt betalen.Als u een nieuwe klant bent, kunt u bij het afronden van uw bestelling aanvinken dat u via bankoverschrijving wilt betalen.

De eerste keer vragen wij altijd om een vooruitbetaling van de bestelling. Indien je vaker bij ons gaat bestellen wordt de betalingstermijn 14 dagen. 

Nadat u de producten heeft ontvangen, volgt de factuur. Ondervindt u problemen bij de betaling? Dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice of chatten via het venster rechtsonder in uw beeld.


Moet ik een klantaccount van ESVSHOP.nl hebben om te kunnen bestellen?

U kunt ook zonder klantaccount direct op onze webshop bestellen, maar een account biedt u als (zakelijke) klant wel veel voordelen. Zo heeft u met een account toegang tot een handig overzicht van uw eerdere bestellingen. Via deze bestelgeschiedenis kunt ook gemakkelijk herhaalbestellingen plaatsen. Ook kunt u in uw account meerdere factuur- en afleveradressen beheren. Dit kan handig zijn voor het versturen van cadeaus of als u uw bestelling naar uw kantoor wilt laten versturen. Daarnaast kunnen we aan de hand van uw gegevens advies en aanbiedingen op maat leveren.


Retouren
Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat moet ik doen?

Vervelend dat je bestelling niet correct is geleverd! 

Om dit op de snelste manier op te kunnen lossen, kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice 085-2735961. 

Je kan ook een e-mail te sturen naar info@esvshop.nl of chatten met een van onze medewerkers. De chat is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:00. U vindt de chat rechts onderin op de website.


Ik heb het verkeerde product besteld. Kan ik dit retourneren?

Omdat iedereen wel eens een foutje maakt, kunt u bij ESVSHOP.nl uw producten binnen 14 dagen retour zenden. 

Dit kunt u doen door dit retourformulier in te vullen en samen met de artikelen retour te sturen naar:

ESVSHOP BV

T.a.v. afdeling retouren

Nieuwe Marktstraat 54-02

6511  AA  NIJMEGEN

 

De producten dienen ongebruikt, onbeschadigd en waar mogelijk in originele verpakking retour gestuurd te worden. 


Mijn product is beschadigd bij ontvangst, wat moet ik doen?

Heeft u een beschadigd product binnen gekregen? Neem contact met ons op!

Als u een product heeft binnen gekregen dat beschadigd is, kunt u het beste direct contact opnemen met ESVSHOP.nl. Wij hechten veel waarde aan onze producten en willen u hier zo goed mogelijk mee helpen. Wij zullen contact opnemen met onze fabriek en zullen ervoor zorgen dat u binnen enkele dagen een onbeschadigd product in huis heeft. Bellen gaat het snelste, u kunt ons telefonisch bereiken op 085-2735961. U kunt natuurlijk ook altijd mailen (info@esvshop.nl), of chatten met de klantenservice op de website via het venster rechtsonder in uw scherm.


Mijn account
Moet ik een klantaccount van ESVSHOP.nl hebben om te kunnen bestellen?

U kunt ook zonder klantaccount direct op onze webshop bestellen, maar een account biedt u als (zakelijke) klant wel veel voordelen. Zo heeft u met een account toegang tot een handig overzicht van uw eerdere bestellingen. Via deze bestelgeschiedenis kunt ook gemakkelijk herhaalbestellingen plaatsen. Ook kunt u in uw account meerdere factuur- en afleveradressen beheren. Dit kan handig zijn voor het versturen van cadeaus of als u uw bestelling naar uw kantoor wilt laten versturen. Daarnaast kunnen we aan de hand van uw gegevens advies en aanbiedingen op maat leveren.


Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens?

Met uw gegevens wordt strikt vertrouwelijk omgegaan. De informatie wordt alleen intern gebruikt en zal in geen geval aan derden worden verstrekt.

Uw bedrijfs- en contactpersoonsgegevens worden opgenomen in ons klantenbestand. Deze gegevens worden gebruikt voor het uitvoeren van de leveringsovereenkomst en het beheren van onze database met betrekking tot het klantenbestand. Online winkelen bij ESVSHOP.nl is gegarandeerd veilig dankzij onze eigen SSL-beveiliging. Via deze beveiliging worden uw gegevens beschermd en veilig aan ons verzonden.


Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wilt u uw gegevens wijzigen? Neem dan contact met ons op.

Beschikking wij over onjuiste klantinformatie? Breng ons dan op de hoogte van de juiste gegevens. U kunt dit doen door ons een e-mail sturen (info@esvshop.nl) of even te bellen naar 085-2735961.


Klacht
Heeft u een klacht? 

We vinden het natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening. Wij vragen u daarom vriendelijk om uw klacht aan de klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en zullen proberen om deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:

Bezoekadres:
Nieuwe Marktstraat 54-2
6511 AA Nijmegen

T +31 (0)85 2735961
E info@esvshop.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten wij hiervoor meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Als u dit niet op prijs stelt, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij ESVSHOP.nl is aangesloten. Leidt de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Algemeen
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen: 

- Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur op 085-2735961

- Je kunt ons e-mail sturen naar info@esvshop.nl, wij proberen hier zo snel mogelijk op te reageren

- Je kunt u bereiken via de chat, de chat is bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:00. U vindt de chat rechts onderin op de website.


Kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kan in je account de optie aanvinken om de nieuwsbrief te ontvangen. 

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, dit kan telefonisch 085-2735961; per email info@esvshop.nl of door te chatten met de klantenservice. Dit kan via het venster rechtsonder in je scherm.


Hoe kan ik mezelf uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kan in je account de optie aanvinken om je af te melden voor de nieuwsbrief. 

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, dit kan telefonisch 085-2735961; per email info@esvshop.nl of door te chatten met de klantenservice. Dit kan via het venster rechtsonder in je scherm.


Show More >>